2014-06-11

PL v.5 2014

Förra veckan visade jag ett uppslag ur mitt album inne hos SWEscrapbook. Jag är ju faktiskt nästan helt i fas med mitt PL, har gjort klart fram t.o.m. vecka 20 och det är typ i fas enligt mig :-) men bloggat har det varit dåligt med men nu kommer iaf vecka 5 för i år.



Vänster sida med Edits grattisannons i tidningen som hon vann tårtan med, när jag hämtade tårtan och hur tårtan såg ut...å så när hon blåser ut ljusen i tårtan :-D haha Edit fyllde på onsdagen så på denna sida som brukar vara mån-tors för mig (oftast) så blev det mest om hennes dag.


På höger sida fortsätter det med kalasandet och presenterna som var på helgen, jag har köpt ett minikit med födelsedags-tema så när det är sånna här födelsedagsveckor så scrappas de på ett huj!  

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...