2013-11-07

En Liten Butiks Bloghop - vinnaren!

Så har det blivit dags att avslöja vem som vann vinsten här i min blogg :-D För att ni ska minnas så kommer här en bild på priset en gång till:

Whatnots från Glitz


För att se vem som vann det STORA priset kika in i En Liten Butiks Blogg!


Men så var det ju vinnaren i MIN blogg :-D å den lyckliga vinnaren (dragen av random.org) är....



trummvirvel.....


"Otroligt härlig layout! Gillar stilen med massor härliga av färger!!! :) Hm... är stämplar en dekoration? Annars så gillar jag att klippa ut olika mönster från papper. Det kan antingen vara egna mönster eller papprets mönster jag klipper ut. Skulle nog säga att det är min favorit dekoration just nu :)

Ha det bäst!"


Grattis Päivi! Om du inte redan är det så ska du regga dig i En Liten Butiks Butik (på det viset får lotta din adress) så kommer din vinst på posten. 


///H

1 kommentar:

Päivi sa...

Men oj då! Jag skulle ta mig en liten kik in i din blogg och vad ser jag? Jag hade vunnit bloghop lottningen i din blogg! Vad glad jag blir!!! Tack!

Vad härlig din layout nedan här är! Gillar verkligen din rena snygga stil!

Ha det bäst!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...