2013-10-03

Project Life v. 18-19 2013

 Ska försöka visa lite mer PL, jag vet att jag sagt det förr men idag kommer i alla fall två uppslag. Det är de första två veckorna efter att jag började PLa veckovis istället för månadsvis. Pga att jag scrappade månadsvis i April så är denna första vecka endast 5 dagar lång :-D

1 Maj var ju en onsdag och då hadej ag redan scrappat om sista dagarna i APril i det månadsuppslaget men det gör inget, vem bestämmer om nått är fel? Det viktiga för mig är att detta är en dagbok för oss.

Här kommer först v.18 som alltså är lite förkortad (står en notis om det på uppslaget också)


Vänstra sidan med 1 maj, vårbrukets start (grisbajslukt) m.m.

Högra sidan med Elins möhippa!


Sen kommer v. 19 med massor av vår och sol


Vänstra sidan med vårtecken och utelek


Högra sidan, nu åker solskyddet fram och jag ser ett lodjur m.m.



Kommer kanske itne blogga ALLA veckouppslag utan fotar några i stöten ibland å visar nått på SWEbloggen och nått endast här i bloggen.

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...