2013-09-26

European scrapbattle

Tänkte visa layouten jag gjorde till deltävling 3 i European scrapbattle. Å jaa jag gick vidare även denna gång så nu är jag i topp 16 av 108 tävlande i kategorin för layouter å de känns grymt!

Denna tredje utmaning var att skapa med massa färg och det fick inte finnas svart och vitt (förutom kanske små detaljer på fotot eller så. Men alltså inte ens svart penna att skriva journalingen med eller dyl.

Jag jobbade i flera lager med dylusionsmister på rosa cardstock i grunden, sen lite modeling past och gesso men inte heltäckande. Jag tog en toarulle och vek lite så den blev hjärt-formad och tröck ner i modelling pasten på några ställen. Sedan mer mist uppepå det och så dekorera och sy med symaskin.

"Blomman Edit"

 ¨

Närbild på hjärtan och kladd m.m.



Det kändes grymt kul att jag kom vidare även denna gång och nu försöker jag tagga till inför utmaning fyra som går ut på att använda blommor :-O så inte riktigt min avdelning nu känner jag men ska försöka få till nått iaf. 

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...