2013-05-20

Ännu en skiss

Måndag igen och jag har även idag gjort ett bidrag till skissen på SWEbloggen. Till denna skiss gjorde jag mitt bidrag för ganska längesen, tror det var i januari eller februari. Jag blev så sjuuukt nöjd med denna så det tänker jag stå för ;-) den har fått stå framme på tavellisten i vardagsrummet ända tills nyligen :-) tror det är både att jag gillar korten där jag har alla tre barnen med och att det är en färgkombination som jag verkligen älskar.

"Vilka fina barn vi har"


Älskar denna blomma från Prima, stor och fin :-) 


Har stämplat med stämplar från Studio Calico, mycket på layouten är från deras kit förutom blomman och det gula alfabetet.


///H


1 kommentar:

Jonna sa...

Ääälskar den här layouten, sjukt snygg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...