2013-04-27

scraplift

Idag liftar vi en underbar layout av Christin/Umenorskan inne på SWEbloggen. Jag har liftat hennes upplägg och val av dekorationer m.m. men valt andra färger för att det skulle passa mitt foto. Att lifta är ju att inspireras och härmas lite men man måste inte försöka härma till punkt och pricka :-) 

älskar detta foto på Edit, som en lite minitonåring med sitt duckface när jag skulle fota henne :-D vart ska detta sluta?

"Duckface"




En av mina favoriter just nu (å hela vintern) är Enamel dots :-D som härliga färgdroppar



Fotot är taget uppe i pulkabacken när vi satt där och njöt i solen och drömde om våren :-D vi var less på snö och vinter (inte bara jag som är less på snö redan innan den kommit) Edit är som mig, hon gillar inte vintern, mycket pga att hon är så frusen av sig. Nu njuter hon i fulla muggar av att ta på sig jacka å stövlar å rusa ut i trädgården eller i skogen bredvid huset. 

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...