2013-03-31

Scraplagrets Påskcrop

Ja jag har gjort ett bidrag till scraplagrets Påskcrop, ja bara ett bidrag. Är en till utmaning som var ltie jag å prova men vi har massor av familjetid å massa roligt å härligt den här helgen så jag har inte scrappat nästan nått, har hållit på med denna i flera dagar :-D

Denna är till utmaning nr 5 - bildinspiration

"Systrar"

Jag inspirerades av hela upplägget med bokhyllan på bilden och byggde mina papperslager som en bokhylla med hyllplan och inspirerades av hela formen på den mot den vita väggen bakom. I övrigt har jag även använt färger från bilden och den våriga känslan med blomma och ljus.




Härliga färger att jobba med var det :-) 

///H

3 kommentarer:

ScrapMyran sa...

Oj den är verkligen superfin! Härliga färger. Ibland ärdet skojsiga med familjen viktigare än scrapbookingen trott eller ej :)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Samma här, familjetid! Supersnygg tolkning i härliga färger och läckra detaljer! Gillar klamrarna över bokstäverna! Tack för att du ville vara med! Kram!

Nenne sa...

Det här måste vara världens snyggaste färgkombination - rött och turkost! Mycket fin design, jag gillar hur du tänkt! Tack för ditt bidrag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...