2013-02-06

Vinteridyll

Idag bloggar jag inne hos En Liten Butik där ni hittar med info om vad jag använt för material. 

Jag tycker verkligen vintern många gånger är vacker! och jag gillar när det är snö så länge det itne är -20 eller kallare, det jag inte gillar med vintern är alla sjukdomar man får dras med och alla kläder man ska få på alla tre barn varje gång man ska gå ut m.m. Tror man gillar vintern mer innan man får barn för när man får barn så inser man att de blir en massa bök, svårt å gå i snömodd med barnvagn, rädd att de ska halka å slå sig och så 70 lager med kläder osv osv...

men nog är det vacekrt när man får så mycekt snö som vi fick i år. Husen häromkring är ju nästan uteslutande röda med vita knytar så det blev ltie av en bullerby-känsla när plogvallarna var 1 - 1,5m höga:

"Vinteridyll"





Är helt inne i att scrappa instagram-foton just nu, är ju så skönt att de är klara att skriva ut direkt när man laddar in dem i datorn (kanske att jag la ner så mycekt tid under hösten på att redigera foton till skolan gjorde att jag behöver en liten paus från det)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...