2013-02-24

Veckovägning 2013-02-24

Vart vabb heeela veckan så det blev väl lite sisådär med mat men lite promenader kom jag iväg på på kvällarna iaf. så skönt å få komma ifrån huset en sväng på kvällen när man är hemma med 1-3 barn hela dagen. Gösta var pigg torsdag - lördag men idag verkar han sämre igen, gnällig, dålig matlust och helt hängig fast ingen feber är snarare magen som spökar på honom men även hosta på nätterna som gör att han inte sover. men de här var ju inte ett inlägg om Gösta utan om min veckovägning

Vikt sist: 77,3kg
Vikt idag: 77,2kg
Viktförändring denna vecka: -0,1kg
Viktminskningtotalt: -3,8 kg
Startvikt: 81,0kg



Ett minus är ett minus och det som jag verkligen blir glad av just nu är att jag sista veckan/veckorna verkligen ser å känner skillnad på kroppen, främst är det magen som jag ser skillnad på men även låren. Kläder som suttit lite väl tajt sitter bra igen och jag känner mig finare i alla kläderna. 


Blir vabb imorgon åxå men sen håller jag tummarna för att alla barnen är pigga så de inte blir vabb hela veckan iaf.

imorgon har jag dessutom ett möte inför de föreläsningar jag ska hålla om scrapbooking så det blir nog att försöka hitta en barnvakt som kan komma hit å va med Gösta å Edit ett par timmar då. 

//H

1 kommentar:

Anna sa...

Du är kanon duktig som kämpar på med vikten!

Vinterkramen Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...