2013-01-20

Veckovägning 2013-01-20

Denna vecka hade jag itne stora förhoppningar på nån större viktminskning, inte nån motion alls utan varit hemma å vabbat å varit sjuk själv så inte ens en liiiten promenad blev det. Jag sköter ju dock kosten skitbra menigår fyllde jag år så det blev det både en liten skvätt vaniljglass och så mat på Spicy cow på kcällen :-O om jag får säga de själv så jag hoppades ändå på att gå ner 0,3kg så jag hamnade under 80kg så det var mitt mål för veckan. 

Döm om min förvåning när jag klev på vågen imorse:

Vikt sist: 80,2kg
Vikt idag: 79,3kg
Viktförändring denna vecka: -0,9 kg
Viktminskningtotalt: -1,7 kg
Startvikt: 81,0kg



Känns helt fantastiskt att ha gått ner nästan 1kg denna vecka. Jag vet ju att min metod funkar bra har ju prövat den förr ;-) men vill verkligen få komma igång med motionen och gymningen igen, det är ju det som är en del av målet att komma igång med lite träning igen för att hålla kroppen frisk och stark. 

Jaja 1,7kg på 2 veckor är inte dåligt så nu ska jag vara glad för det idag :-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...