2013-01-10

Teknikutmaning

Ja idag har jag scrappat ett bidrag till teknikutmaningen på SWE där man skulle börja med att välja en titel genom att leta bland sina gamla alfabeten och göra av med lite :-) Jag rotade runt i min pappersväska där alla 12*12 ark med alfabeten ligger bortglömda och bland de från Basic Grey hittade jag detta och det fanns faktiskt ganska många olika bokstäver kvar men nu är det slut på A såklart :-D till ordet "leker" räckte det dock inte då det tog slut på L också, så då tog jag mitt allra första minialpha som jag köpte 2008 tror jag och där fanns det precis så jag kunde skriva leker :-) ibland har man tur ;-)

"Leker med bilar"




Är så kul att skriva ut lite instagram-foton, de är redan fina med ram och lite redigerade :-D 


//H



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...