2013-01-11

Inzpira

Jag kom ju på att en av layouterna jag hade med i min topp 10 lista var ju den som jag fick publicerad i Inzpira förra året. har nog glömt å blogga den eftersom jag var så osäker på hur länge man skulle vänta men nu har jag läst det inne hos Lillblomman att det är 3 månader man ska vänta å det måste vara mycket längre än 3 månader sen den tidningen kom ut.

Jag gjorde denna till en lift av Badanka å min LO hamnade som en sån stor bild :-D blev självklart jättestolt :-p

"Du är en stjärna"

Tycker så mycket om den här layouten, pseciellt mina fargglada tags som jag gjorde med Dylusions-mister :-) Stjärnstansen lånade jag av Webmosterhelene på våran SWEträff förra våren. 

///H


1 kommentar:

ÅsaJ sa...

Supersnygg!!! Vad du är duktig och inspirerande! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...