2012-12-21

Jullov

Nu har barnen jullov, jag har ett par slutuppgifter jag vill få klara innan nyår så jag sen kan sitta å vänta på betyg i januari :-) Idag var första dagen på lovet för oss och vi har bakat pepparkaksmuffins och pysslar julklappar och slagit in julklappar å självklart har barnen åxå redan gått varandra å mig på nerverna några gånger ;-) men fr.o.m imorgon har ju många andra åxå ledigt så vi kan åka hit å dit åumgås istället :-)

Innan julfesten på Matildas skola igår så fotade jag barnen lite i soffan: 



Här sa jag till Edit "Kan du itne se lite glad ut"....ser mer ut som odjurets leende i skönheten å odjuret :-D









Å jaa edit har faktiskt ögonskugga på sig! lite tidigt när man inte ens är 4 men när storasyster fick ta på finkläder och sätta upp håret mm så fick jag blidka henne lite med lite smink, hon var ju bara hemma ;-) där har vi en liten en som kommer vilja sminka sig tidigt och färga håret å ja allt kommer det nog bråkas om, speciellt i tonåren....

3 dagar till julafton!!!

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...