2012-11-01

Teknik på SWE

Idag har jag gjort ett bidrag till teknikutmaningen på swe. Jag har ju detta år gett mig på att tolka alla skisser på SWE så då har de andra utmaningarna inte fått så mycket uppmärksamhet men idag har jag iaf en tolkning att visa.

Dagens utmaning var att använda gammalt material, nått papper som legat i pappersväskan i nått år eller dyl. Jag rotade fram detta gamla blåa papper från Basic Grey i pappersväskan och sen tog jag spillbitar med varierande ålder i min spillbitsmapp och till detta använde jag ett foto som också är över 2 år gammalt :-)

"Jeepsafari"



Just Basic Grey har jag säkert hundratals papper oanvända av, av någon anledning så köpte jag jämt deras papper MEN har haft svårt att använda dem så nu har jag slutat köpt dem nästan öht :-) har ju tidigare under sommaren/hösten just hållit på med detta att inte köpa nytt utan scrappa upp gammalt och det har gått riktigt bra så nu har jag fått handla lite nytt som belöning :-D 

//H


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...