2012-11-26

Skissen v.48

Så är det dags för sista skissen i November, nedräkning mot första advent nu på söndag å snart är det juuuul, inte ens 1 månad kvar till julafton :-O Men nog om det, min LO är inte så julig utan mer tidig höst när lilla Pusen fick provsitta och senare även åka lite med hjälp av pappan på storasystrarna fyrhjuling :-D kolla in smilet!

"Provsitta fyrhjulingen"




Det är ett mobilfoton som jag lagt upp på instagram som jag använt på denna, lite kul att framkalla sina instagramfoton tycker jag :-) jag framkallade från crimson för då får man dem i rätt format, vissa andra siter beskär fotona så det kan saknas en bit när de inte har vanligt kameraformat. 

//H



1 kommentar:

Pysselfröken sa...

Underbar layout! Gillar färgerna och upplägget.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...