2012-08-02

Gösta 11 Månader

Ja jag vet att detta inlägg är ett par veckor sent men jag har prioriterat att redigera bröllopsfoton när jag väl haft tid att sitta vid datorn. Även om bröllopskorten inte är helt klara så behövde jag en paus från dem ikväll så då satte jag mig med 11månaders fotograferingen.

Vi var inte till BVC nu i semestertiderna så jag har ingen vikt å länd men här kommer en hel hög foton iaf.










Gösta kryper SNABBT nu å reser sig mot det mesta, gärna drar han sig upp mot mitt ben eller mot spisen :-) Han har nu fyra tänder, de två i mitten nere och uppe. Uppe ser det ut som han kommer få en glipa. Han äter mer och mer av våran mat men mammas hemmagjorda puréer är bland det bästa fortfarande och köpta går inte i. 

Matvraket är oftast nöjd å glad men kan vara väldigt mammig emellanåt just nu. Han sover jättebra både på natten och på dagen och på dagen är det 2 lurar som gäller. Han ÄLSKAR att bada, nere vid sjön så har han siktet på strandkanten konstant å man får passa på honom för han kan krypa rakt ut tills huvudet hamnar under vattnet och inte blir han ledsen heller om han får vatten i ansiktet, kallsup eller hamnar med huvudet under vattnet. 

Nu laddar vi inför prinsen första födelsedag å tillhörande kalas! dags att börja baka lite å bjuda in folk :-D 

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...