2012-07-30

Skiss v.31 / Sketch on SWE

Todays sketch on SWEscrapbook is drawn by Christin/Umenorskanand it inspired me to start creating with a lot of messy stuff. I started with Gesso then I stamped, misted and used stencils in different ways. I'm really happy with my backgroundpaper.

Then I choose 3 photos from Göstas baptism and aranged them and the embelishments in a cluster just as on the sketch.

Dagens skiss på SWE har Umenorskan ritat och den fick mig att vilja kladda! Så jag mistade, stämplade, använde gesso och stenciler m.m. Så efter massa olika kladdande var jag jättenöjd med mitt bakgrundspapper. 


Jag valde tre små kort från Göstas dop och arrangerade dem och dekorationerna i en hög precis som det var på skissen. 

"Göstas dop" ("Göstas baptism")

Detail:

Banners from MME, twine, bling and more.

I have previously made a double-layout about his baptism but that was for his album, this is for our familyalbum. 

Go in to SWEscrapbook to se the sketch and the other interpretations.


Jag har ju scrappat kort från dopet tidigare men den dubbellayouten var till Göstas album och denna ska vara i vårat familjealbum. 


//H


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...