2012-07-13

Obloggad

Hittade en layout i mapparna nu när vi hållerp å å rensar datorn, ja ni hörde rätt datakillen är här å omformaterar mina hårddiskar så jag kan börja redigera foton igen! jippie. Iaf så kommer här en layout som ajg gjorde på en scrapträff här i bollnäs där de hade en skissutmaning som man skulle genomföra på 30 minuter och här är min layout:

"Ett första möte"

Den stora blomman är en av två som var i en förpackning som jag bytte till mig från Ullis/Lillblomman på våran SWEträff i våras, denna var lite lila/rosa så den passade aldrig på mina layouter men lite gul och orange dylusions mist så passade den bättre :-D 

Fotot föreställer Gösta och hans gammelmormor Gun, första gången de träffade varandra. Är så mysigt foto, man ser hur Gösta ligger och njuter och hur Gun är alldeles förundrad över honom och stryker honom lätt på huvudet med fingrarna. 

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...