2012-06-01

Trött, seg å ser ut som skrot

ja så känner jag mig :-) är sååå seg nu, vi hade besök här på morgonen av Karin å hennes tjejer å det var superroligt för både mig och barnen att få lite sällskap. Vi åt lunch å sen åkte de hem men nu när Gösta gick å la sig å sov så känns de som jag gick in i en vägg :-) blev helt plötsligt helt slut.

Såg ut som skrot har jag gjort hela dagen, slitna hemma-kläder och oduschad...men så går det när tvättmaskinen går sönder, i väntan på en ny  så får man använda alla kläder i byrån/garderoben....det jag nu hade att välja på var ziperaller (som inte heller är helt rena) , finkläder, kläder från när jag vägde nästan 100kg....så det blev ett par jeans jag köpte när jag var tjock så de är baggy-modell på dem nu :-D Ett linne som är tajt iaf men dock åxå börjar närma sig tvätt-behov...

Så nu hoppas jag att nya maskinen kommer i början av nästa vecka annars börjar det bli kris med underkläder för mig och byxor åt matilda. Har inventerat lite å fredrik klarar sig flera veckor utan tvättmaskin å även Edit har kläder så det är nå hemskt.

Visar en bild på skruttarna istället innan jag lägger mig 5 minuter.


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...