2012-06-13

Mitt i Juni

Vad hände? helt plötsligt är vi mitt i Juni, det är sista dagen på dagis för tjejerna och Gösta blir snart 10 måander. Sista 2-3 veckorna har rusat förbi och nu är somamren här, imorgon påbörjar vi vårat långa sommarloooov! 

Tänkte bjuda på några fler kort från Maj så jag kan helt börja fokusera på Juni innan den månaden åxå är slut :-D



Sista helgen i Maj var vi på vårmarknaden här i stan åxå. Tjejerna fick, som traditionen bjuder, en varsin heliumballong (billigt å bra...) Matilda åkte karuseller och grejade men Edit var inte så sugen på det i år, så en gång åkte hon griståget MED mig..... å sen hoppade båda två hoppborg en stund fast då satt Edit mest ner längst fram :-)


Bara 1,5vecka kvar till midsommar också nu och är väl dags att börja planera för det lite :-) men nu ska jag skriva handlingslista, blir ju lite mer nu när det blir lov för då ska man ha lite picknicksaker å grillsaker å annat smaskigt hemma :-D 

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...