2012-06-20

Barnmatsburkar


Gösta äter fortfarande oftast barnmat och det blir mycket glasburkar! trots att jag lagar maten själv så ökar det på med dessa burkar hela tiden då jag köper all fruktpuré. Han har börjat äta mer och mer av våran mat så nu kan jag börja göra av med lite burkar

Jag har sett olika sorters pimpade burkar och grejer och ville också göra ett par fina glasburkar att ha till förvaring på scrapbordet. När jag i kitet såg att jag fått många olika Washitaper från YouDo så passade det perfekt för de funkar kanonbra att klä in burkarna med!




Gillade att två av tejperna var smalare än de brukar vara, de var endast 6mm bred och en var helrosa och en var helsvart.

Som pricken över i knöt jag lite garn och snöre runt kanten på burkarna.


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...