2012-05-07

Springtime

Heres another layout for Cocoa Daisys cc. (Längst ner i inlägget kommer lite svensk text :-p)

the challenge:
"*create a little scene somewhere on your page 
include at least x3 of these elements in your scene
(flowers, clouds, sun, grass, tree, butterflies, sun rays, little house, birds) 
*multi photo"



"Springtime in our garden"



I stamped a tree on green pattern paper and on withe cardstock, I cut out the green part from that paper and painted the stem brown. Behind the tree I stamped with the Bullseye-stamp and yellow ink and it really looks like a shinning sun! Look at my detailed picture to see it better!

Along with the tree and sun it's also som butterflies and flowers.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Trädet är en stämpel från Jenny Sandberg, jag stämplade den på grönt mösterpapper och på vanligt vitt cardstock, sen målade jag stammen brun å limmade ihop de olika delarna. Bakom trädet har jag stämplat med en av Cocoa Daisys mars-stämplar som kallas för "Bullseye". När jag stämplade den med gul stämpeldyna så ser den verkligen ut som en skinande sol. Det syns mycket bättre på detaljbilden. 

Förutom träd och sol så har jag även blommor och fjärilar i min lilla "scen"


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...