2012-05-12

Scraplift

Today the callenge over att SWE is to scraplift an amazing layout that Karin/Kajsan has made. Her layout is a bit more romantic than I usually scrap but I love how my layout turned out. I made my layout when I was on a crop with som girls from the team at SWEscrapbook and some of them are more romantic in their style so I were a bit nervous to scrap alongside them :-)

Idag är det en scraplift som är utmaningen på SWEbloggen och det är en layout av Karin/Kajsan som vi skulle inspireras av. Hennes layout är helt underbar och väldigt romantisk och jag scrappar inte så jätteromantiskt i vanliga fall men jag blev jättenöjd med min layout. Jag gjorde denna lo på träffen vi hade i stockholm med ett gäng av tjejerna från SWE och några av dem är mycket mer romantiska i stilen så jag hade lite prestationsångest när jag skulle scrappa så när de såg på :-)


"Farmors älskling" ("Grandma's sweetheart")



I lifted a big part of the arrangement and som of the color scheme. 

Jag liftade stora delar av upplägget på layouten och även delar av färgsättningen. 


//H

1 kommentar:

Sara sa...

Åh, den är jättefin. Gillar färgerna jättemkt. :)

Tänkte på det där med att skriva på svenska eler engelska, eller både och... Jag har också funderat på att börja skriva på engelska. Kan hålla med om att det är lite irriterande när det står samma sak på svenska och engelska i samma inlägg. Och även jobbigt att skriva... Har du fått några fler funderingar på detta?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...