2012-05-22

häftpistol

idag gav jag upp, är lite drygt faktiskt att ha en sambo som har ett företag med stor verkstad m.m. för alla verktyg som varit privata har hamnat där och när man vill ha nått är det ingen som vet vart det är....har hänt förr att jag köper egna verktyg som ska få vara hemma INNE men helt plötsligt så kollar jag i skåpet å så är trekantsslipen borta.

så när jag ville ha häftpistolen å sambon letat som en tok å inte hittar den så drog jag å gösta ner på karlssons å köpte en egen! funderar på att hädanefter bara köpa ROSA verktyg för då kanske de inte tar dem till verkstan? de kanske tycker de ser löjligt ut med rosa skruvmejslar m.m.


nä nu börjar Desperate Housewifes så nu lägger jag ner bloggandet å pysslandet en stund!

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...