2012-05-31

En liten butik

(in english in the end of the blogpost)

har ju faktiskt inte skrivit nått inlägg här i bloggen om att jag fått ett nytt DT-uppdrag!!! Det är för en butik som heter "En liten butik i Mörrum" å brukar förkortas med ELB så ni vet vad jag skriver om ifall jag skriver så :-)



Det ska bli jättekul att få skapa åt dem och få lite nya utmaningar :-)

Så nu väntar jag otåligt och med spänning på mitt första kit :-D 


I've got a new designteam assignement for the Swedish shop "en liten butik" ("a little shop") I'm soooo looking forward my first kit and cant wait for it to get here :-D 


/H



1 kommentar:

En liten butik sa...

du är varmt välkommen till teamet! Vi ser fram emot allt spännande du kommer att bjuda oss på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...