2012-04-29

Sista till scrapgalen

Så är det dags för mitt sista inlägg här som Gäst-dt hos scrapgalen i April. Hittills har jag skapat med Pink Paislee men i mitt kit fanns även helt fantastiska papper från Primas serie "Fairy Belle" så jag ville göra en layout med dem också.

Jag började med att klippa ut mitten av pappret Le Toulle och sätta B-sidan av En Pointe bakom istället.

"You are cute"

Jag rev bort en liten bit av fotot och satte papper där istället och dekorerade med halvpärlor.

Rubriken satte jag på ett journalingark från samma serie och även där dekorerade jag flitigt med halvpärlor.

Materiallista - scrapbooking hos Scrapgalen

Vill åxå tacka Petra på scrapgalen igen för det underbara kitet jag fick att skapa med och att jag fick chansen/förtroendet att gästa hos henne. 

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...