2012-04-07

Gästar Scrapgalen!

Hej nu är det dags för mig att visa min allra första layout som jag skapat som GästDT hos Scrapgalen. Den bloggades i deras blogg för ett par dagar sedan så nu är de dags för mig att visa den här åxå täntke jag. I mitt kit låg papper och dekorationer från en serie som jag tror kommer höra till en av favoriterna genom tiderna, Pink Paislee - Spring Jubilee.

Från serien var det bl.a. med "collage cards" som matchade papprena i serien, men jag blev så kär i dem så jag ville göra en layout där de fick stå i centrum. 

"Farmors älskling"

Jag valde ut tre stycken cards och fäste dem på mitt cardstock, sen sydde jag runt kanterna på dem med symaskinen.

Jag dekorerade med waschitape och halvpärlor från You Do och stickersord från Prima:


Materiallista Hittar ni i inlägget med min LO i scrapgalens blogg - och allt material kommer från Scrapgalen


//Hanna/Fnyz

1 kommentar:

AnnaB sa...

Den blev superduperfin! Så kul att ha dig som gäst hos Scrapgalen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...