2012-03-31

nappar



idag tog Edit sin nappburk och vandrade ut i skogen och gav alla sina nappar till rävungarna så nu är både mamman, pappan och Edit nervös inför natten. Hon har gråtit efter napparna ett par gånger men vi avleder uppmärksamheten med att prata om mikrofonen som hon ska få om hon sover utan dem i natt.

Å JA jag är hård, har inte gömt undan nån eller så utan nu kanske det blir sömnlöst i några nätter men jag ska försöka vara hårdare än hårdast även om mammahjärtat blöder lite när hon säger "men titta mamma vad liten jag är" och "jag vill åxå vara en bebis å ha napp"

sååå nu är det upp till bevis för både mig och edit i natt, nu gäller det!

//H


1 kommentar:

Lilla07an sa...

Helt rätt. Stenhård! That´s it. Jag blev förvånad hur lätt det ändå gick för S när hon slutade.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...