2012-02-03

denna vikt

Herregud vad jag blev tårögd nu, jag gick tillbaka och läste massa gamla veckovägningar och snälla kommentarer på dem! Fatta egentligen, här håller jag på å traglar å tänker att jag har ett par kg kvar till vikten som jag vägde innan jag blev gravid med Gösta men faktiskt så hade jag ju gått ner 26kg på 5 månader då under våren och sen hållit vikten i 6 månader. Att jag nu väger 74kg är enormt bra tycker jag, 3 barn, 3 graviditeter, trött mamma men väger hälsosamt direkt efter graviditeten.

sorry men var tvungen att klappa mig själv på axeln å minnas att skillnaden mellan 74 och 72kg inte är någonting egentligen utan att den stora skillnaden är mellan 97 och 74.

Jag kan ha alla kläder jag köpte när jag hade gått ner i vikt, jag har M i storlek och ibland tom S.

Skryyyyyta lite och må bra över mig själv DET gör jag idag!

//H

2 kommentarer:

Karin sa...

Klart du ska skryta! Bra jobbat!

Emma Lindén sa...

Helt rätt Hanna! Du är värd en stor eloge! Tycker du gjort de himla bra! Önskar en annan hade samma styrka att faktiskt ta tag i saker o ting :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...