2012-02-24

5 månader

Ja här kommer 5 månaders-lon till Göstas album, har ju gjort en lo tidigare som heter 5 månader åxå men det är till familjealbumet, på de i göstas album har jag med vikt, längd, huvudomfång och lite om utvecklingen.

"5 månader"



Jag gjorde denna till februari-utmaningen inne hos cocoa daisy som var att man skulle använda saker ur både det nya kitet och från nått gammalt kit. Så jag har använt spillbitar av papper från december och januari, washitape från ett addons-kit som jag tror jag köpte i somras elelr nått. Å fårn det nya kitet (februari) kommer bakgrundspapper, cardstock, stämpel, "5", journalingruta med texten "five" på och den taggiga kanten under fotona. 

Det ända som INTE kommer från nått cocoa daisykit är det turkosa bandet och de tre gula bradsen. 

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...