2012-01-29

Veckovägning

ojojoj vad dåligt det var uppdaterat med vägningarna har inte hänt så mycket, missade att väga mig nån söndag och sen stod jag still lite men nu uppdaterar jag igen, mitt i en kalashelg vägde jag mig så hoppas såklart på att tappa lite till nästa söndag men det återstår att se :-)

Vikt sist: 74,9kg
Vikt idag: 74,7kg
Viktförändring denna vecka: -0,2 kg
Viktminskningtotalt: -7,1 kg
Startvikt efter Graviditeten: 81,8kg



Är grymt dålig på att komma igång med promenaderna nu...hoppas att våren åtminstonde kan få fart på mig :-) vi har ju kämpat på flera olika vis med göstas sovningar så det är väl vad jag kan skylla på attt mycket av orken gått åt till. 


Ammar gör jag ju inte alls lika mycket längre heller, nu äter Gösta gröt till frukost och kvällsmål och däremellan äter han puré 2 gånger så amningen är mer lite små mellisar och lite mystuttningar. 


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...