2012-01-30

En dubbel

Ja jag hakade ju på utmaningen att skapa till ALLA skisser på SWEbloggen under hela 2012 och det går riktigt bra må jag säga. Dagens skiss var en utmaning dock då det är en DUBBEL, inte vanligt att jag scrappar dubblar, ingen ifjol tror jag och en 2010 om jag minns rät :-) men här kommer den:

"Spännande med paket"



Här vart det lite "ta vad som ligger på scrapbordet" och att jag dessutom stansat ut både med cuttlebugen och med tången är jag åxå lite nöjd över :-) inte ofta de får komma ut i friska luften längre :-) 

Blev en ganska enkel lo men jag gillar fotot på gösta så mycket :-D Har sytt runt pappren och runt hela layouten men cirklarna har jag ritat med penna och sen satt brads och stjärnor med lite jämna mellanrum runt cirkeln.

//H



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...