2011-12-10

yey

Idag korades vinnarna i adventsutmaning nr 3 inne hos scrapgalen och denna gång knep jag en andraplats :-D förra veckan tog jag hem förstaplatsen, så nu har jag 8 lotter i deras lotteri :-D Är så kul att skapa till lite olika utmaningar ibland, man får testa lite annat och se om man får nån bra feed-back m.m.

Nu ska vi se om jag hinner få ihop ett bidrag till deltävling 4 åxå, tycker det är kul att fullfölja när jag varit med i alla de första 3 :-) å utmaningen var ju i min smak, vitt vitt, vitt och lagerp å lager å kladd kladd kladd :-D haha men jag kan itne bestämma mig för vilken av alla mina idéer jag ska lägga krut på, tror ju itne jag hinner med å testa alla å välja vilken jag vill skicka in sen :-D Layout, altered, kort? hmmmm

nä nu ska jag börja göra mig iordning inför kvällens middag med jobbet, vi skippade julbord å tog middag på Akropolis istället :-D

///H

1 kommentar:

webmosterhelene sa...

Grattis!! Fortsätt nu med nästa veckas tävling oxå ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...