2011-12-01

Juleljus

Snart är det andra advent och i scrapgalens blogg rullar adventsutmaningarna på, är kul att bli lite inspirerad och sporrad att skapa till utmaningar och tävlingar ibland. Denna vecka skulle man ha med nån del av en julsång på sitt alster och jag valde att göra en layout.

"Nu tändas tusen juleljus"

Under fotot har jag stämplat med en textstämpel som är hela texten till "nu tändas tusen juleljus" och sen använde jag den textraden som rubrik åxå. Lekte loss med lager på lager i bakgrunden och sydde fast dem med symaskinen. 


/H



3 kommentarer:

Cilian sa...

Jättefin LO, kortet ger mig en mysig känsla.

webmosterhelene sa...

mmmm, så ljuvlig <3

Sara sa...

Grattis till vinsten! :)

En jättemysig layout - det var ett liknande sånt här kort som jag hade tänkt ha på min LO. Och visst är den jullåten bra? Den beskriver exakt mina känslor för julen - Jag vill ha MER! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...