2011-12-20

det händer

Ja det händer så himla mycket just nu. Gåstolen tänkte jag ta fram om en månad men så är han så otroligt stark och stadig! Står som en pinne när man håller i honom lite grann bara och sitter riktigt bra i matstolen. Så jag provade med gåstolen och han älskar den. Rullar lite fram och tillbaka på fläcken, tittar på tv och pillar med leksakerna som jag lägger framför honom.


Stora killen åt en dubbel smakportion av gröt idag å ändå ammade han en bra stund efteråt åxå.


/H


Published with Blogger-droid v2.0

2 kommentarer:

Pylle sa...

Men ge honom nå som gör att han slutar växa go killen blir så stor. kram

Lilla07an sa...

Tiden går ruskigt fort. Jag tyckte du var gravid i en evighet men i min värld är han fortfarande pygmé och nyfödd. Stopp å väx skulle man ha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...