2011-12-30

10 Favoriter 2011

Så är det dags för min 10 egna favorit-layouter från 2011.

2006: 107st
2007: 97st
2008: 129st
2009: 108st
2010: 61st
2011: 100st


Scrappat ganska mycket i år, märks att ajg ifjol satsade på motion och viktminskning på min lediga tid och att scrappingen fick stå lite åt sidan. Men nu ska jag visa mina topp 10:













Har en egen etikett här på sidan som heter "topp 10 favoriter" där samlar jag dessa årliga inlägg med mina favoriter. Å nått som jag reagerade på nu när jag kollade tillbaka är att i år är det bara en stor cirkel, ifjol var de typ på 8 av layouterna å året innan på 4-5st :-) 




///H

5 kommentarer:

Ellison sa...

Vilka fina layouter! Och så många du skapat. Jag fick inte ihop en enda det här året :( Men hoppas att jag får tillbaka inspirationen nästa år!
Gott nytt år!

Lilla07an sa...

Ha, ha... du och jag har helt olika smak har jag märkt. Jag hade helt andra åsikter förra året också, kommer jag ihåg. I år är min första tanke.... vart är den vita?

Av dem du valt är Lejon den jag gillar bäst.

Hanna-Marie sa...

den vita var nummer 11 :-D den var med ända till slutet och är fortfarande osäker på om den skulle varit med istället för "underbara barn" men var inte riktigt nöjd med titeln på den så det var det som fällde avgörandet :-p

hannahoj sa...

Det var inte dålig med 100 LOs! Förstår att det inte kan ha varit helt lätt att välja ut de tio bästa av dom, jag hade till och med svårt att få ut de tio bästa utav de 30 kort jag gjort :) Superfina LOs som du har gjort!

MissMian sa...

Underbara allihop!!! gillar verkligen din stil!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...