2011-11-07

Min egen planet

Ja när man är grvid så kan man både se ut som man svalt en planet, man kan känna sig som man har huvudet i det blå och folk kan tycka att man beter sig som att man kommer från en egen planet :-D haha Dagens skiss inne på SWEbloggen gjorde så att ajg ville dela ett foto i tre delar så då passade detta foto perfekt:

"Min egen planet"


Hade ett mönsterpapper som såg ut som massa linjaler eller måttband så jag valde att ta en bit där siffran "39" var med då fotot är taget när jag var i vecka 39 med Gösta. Ringade in "39" med lite snöre och satte ett "v" framför för att förtydliga att det är veckan jag menar :-D På det lilla kortet med en fågel på som sitter under kortet så har jag skrivit lite journaling. Sist men itne minst så sydde jag två varv runt layouten för att rama in den, älskar å göra så :-D

//H

1 kommentar:

webmosterhelene sa...

Fotot är fantastiskt härligt och layouten vacker såklart!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...