2011-11-21

3 månader

Ja nu är det ju dags för en 3månaders uppdatering här i bloggen. Var till BVC idag för vikt, längd och så två sprutor. Lilleman blev ARG å då menar jag verkligen ARG. Han kan verkligen bli förbannad den lille parveln när det är nått som han inte gillar :-D även om han oftast skrattar åt oss.








Gösta 3 månader:
Vikt: 6550gr
Längd: 65cm
Hof: 43cm

Hittills helammad och nu sätter jag siktet på 4 månadersgränsen så får vi se om han klarar sig viktmässigt då eller om det blir dags för lite gröt sen nå tag, vi får se, han är ju stor och kräver en hel del mat och man vet ju aldrig hur mycket mjölk kroppen fortsätter att producera, en dag i taget, en vecka i taget, en månad i taget så har jag tänkt sen första dagen. Ingen press helt enkelt!

//H

1 kommentar:

Pylle sa...

Lilla godingen, hihi så kul att han har bodyn som Herman hade på sin 3 månaders fotografering http://pylle-pylle.blogspot.com/2009/03/herman-3-manader.html som för övrigt känns väldigt längesen men som jag minns som i går ;)
Måste myysssa med G nån dag.
//Doulan Elin hihi gillar att jag kallas för det i din förlossningsberättelse.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...