2011-09-08

Den lilla sjöjungfrun

Å vad mycket vi fick bada i sommar, massor av tid fick vi nere vid vår lilla strand och Matilda som älskar att bada var som en liten sjöjungfru, det var inte många minuter hon spenderade på land när vi var där nere :-) men på de här korten sitter hon på en sten på den lilla "piren" och jag tyckte hon satt som:

"Den lilla sjöjungfrun"


Stansade ut 4 cirklar i ett vanligt kopieringspapper som jag la på mit cardstock å sen mistade jag med röd mist, så en egengjord schablon/stencil helt enkelt. Tagen är åxå mistad och där la jag ut två utstansade fjärilar på tagen innan jag mistade å sen tog jag bort dem. Avslutningsvis sydde jag lite "streck" med symaskinen.

Denna är scrappad till dagens utmaning inne på SWE "Scrappa enkelt på vit bakgrund"

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...