2011-08-27

små små tår

ja nu har jag ju sånna där igen, sånna där småsmå fötter och tår som är det mest underbara at sitta och titta på, kan itne låta bli att knäppa kort på dem hela tiden, vilket mamma brukar reta mig för, "du och alla dina fotkort" men det är ju bara fotkort på sånna där smååå fötter :-)

2011-08-26 (77)

2011-08-26 (77)2

Vi har ju hunnit få besök av lite olika släkt å vänner också och lilla snorpas har fått lite fina presenter, mest kläder för nu vet ju alla att vi behöver kläder igen :-D kollade i påsen med storlek 62 och jag såg inte mycket mer än ett rooosa hav :-D det var nått par sockar i vitt å gult och så var det en helvit body men sen så var det rosa :-D hihi men idag fick han fina jeans hängselbyxor i present och härom dagen fick han en mysdress från FIX m.m.

Idag ska vi iväg på kräftskiva åxå, får se hur det går med herrn hihi, han kommer säkert sitta klistrad vid min tutt hela kvällen så vi får se hur många kräftor jag får skala :-)

Nä nu ska vi nog bege oss ut lite.

//H

1 kommentar:

Åsa (asali) sa...

Jag kan råda bot på dilemmat med kläder i 62 ;-)
Kommer förbi nåt tag med familjen i släptåg :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...