2011-08-25

1 vecka

Ja idag blir våran lilla Gösta 1 vecka gammal eller ung kanske man ska säga. Spelar ingen roll hur många barn jag skaffar så känns det ändå alltid lika, veckan känns både som den gått jättesnabbt men samtidigt känns det som han funnits här hos oss mycket mycket längre. Våran lilla snorpas som är världens goaste lugnaste bebis :-)

påbörjade detta inlägg imorse kl 09 menmen är svårt å få så långa stunder :-D

lite kort på våran prins, första kortet kan jag inte bestämma mig om det är bäst i svartvitt eller färg, tror jag tycker mer om det i färg men ni får se båda :-)







 Lilla Gösta en vecka har kommit igång superbra med amningen! ingen är lyckligare än jag, endel vet varför endel kan fundera :-D han äter med ca 3 timmars mellanrum men det börjar dras mot 4 timmar nu. I natt åt han kl 22, 02, 06 å sen 10:30 så då är det ju bara ett riktigt nattmål vid 02 även om jag inte anser att 06 är att kallas morgon men så är jag bortskämd med morgontrötta barn åxå :-) Mellan alla målen så sov han i sin fina takvagga som en liten stock!

På dagarna är han åxå hur cool som hellst, sover, äter, bajsar och är han vaken så ligger han å kikar med pannan i djupa veck :-D

Det var en liten minnesanteckning om Gösta 1 vecka gammal, man glömmer så himlans fort!

//H

1 kommentar:

Lilla07an sa...

Håller med. Hur många barn man än får så är det samma känsla varje gång. Helt fantastiskt!!!

Jag svarar här på sms:et. Jobbar som bekant varje kväll så jag kan inte komma.

/M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...