2011-07-09

upploppet??

Ja idag är det då den 9:de Juli vilket innebär att det är exakt en månad kvar till BF, syns på räknaren här bredvid åxå att det är 31 dagar kvar :-o

Känner mig stor å rund men det är inte så fasligt än ändå. Men tänk att helt plötsligt är det 1 månad till BF, det var ju skiiitlångt kvar alldeles för ett tag sen.

Men jag är ju itne klar! å det är INTE likt mig, har inte fått upp vaggan i taket än (veeeet att jag hinner sen men vill ju va klar) å även om BB-väskan är i stort sett klar så saknas faktiskt förlossningsbrevet å det känner jag mig stressad över, har svårt att formulera mina önskningar denna gången, tur att ajg ska ha två förlossningspartners så de kan kommunicera åt mig :-D får väl diktera allt till Elin i förväg så kan hon svara på alla frågor :-p

Är i vecka 36 nu, får se om det går å få till nån bra fotografering eller om de blir nästa vecka :-) Ska iaf till barnmorskan på måndag för lite väga, mäta, klämma å lyssna :-) Ska erbjuda Matilda att följa med, Fredrik jobbar men farmor kunde nog ha Edit så Matilda kan följa om hon vill eller va med farmor om hon vill.

svammel svammel, nu är de bäst jag slutar skriva ;-)

//H

1 kommentar:

Karin sa...

Wiee snart är det dags för er =) Tiden har verkligen sprungit iväg!! Tack för tipsen du lämnade i min blogg =) Ha en fin helg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...