2011-07-13

Sommar




Vilken fantastisk sommar det är i år! Jag och tjejerna njuter och hinner med MASSOR av skoj! Det har blivit mängder av baddagar, sen har vi varit iväg på järvzoo, cträslottet, tomteland, snoddaståget m.m. m.m. Är sååå skönt å vara ledig en massa nu sista delen av graviditeten och i denna härliga sommar så vi hinner göra alla dessa härliga saker :-) å jag är bara så GLAD över allt just nu känns de som, imorgon ska tjejerna få vara hos morfar över dagen så jag hinner jobba undan, är lättare att ha roligt sen om man får undan lite så nu var det på tiden för lite jobb igen :-)

Men sen kan jag nog vara ledig hela nästa vecka å jobba en dag vecka 30 istället :-)


Nu ikväll har jag och fredrik fått lite gjort som behövde göras här hemma åxå, skruvade ihop nya byrån till hallen så nu har vi mycket mera förvaringsutrymme för alla mössor å vantar å dyl. blev helt perfekt i våran "mellanhall" som jag kallar den för :-D

bla bla bla, ville mest bara skriva lite å visa det fina kortet på vår lilla oas :-D är itne så konstigt att man itne känner nåt behov att åka till nån annan strand när man har en egen lite oas att bada i :-)

///H

1 kommentar:

Lilla07an sa...

Näe, så är det här å. Vår oas har vi bara en liten ynka promenad till så det känns som "våran" strand. Helt underbart att bo så här. Tänk alla som måste ta bilen till stranden.
/M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...