2011-07-18

Skiss v.29 på SWE

Ännu en måndag och ännu en skisstolkning från mig :-) är itne många av skisserna som jag inte hinner med å tolka just nu :-)

"Med bebis i magen"


Titeln är en förlägning av journalingen som lyder : "När jag var gravid ritade Matilda massa bilder av mig....med bebis i magen"

Hennes teckningar är hur söta som helst, bebisen i magen på bilderna har även den utvecklats från att på första teckningarna varit nått streck i min mage till en huvudfoting och nu på senare tid har den huvud, kropp, ben, fötter m.m. m.m. Jag är dessutom alltid väldigt glad på dessa teckningar vilket känns bra :-)


Tycker dock att avfotningen av layouten är lite sisådär, det är svårt ibland att få till det när man använt "kraft" som bakgrundspapper tycker jag :-S det är liksom lite flammigt så det skiftar lite i hur det reflekterar ljuset eller nått, det är iaf helt vanligt kraft-papper i bakgrunden :-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...