2011-07-17

kläder

har införskaffat lite kläder till bebisen, har ju sålt av en massa efter tjejerna och så tycker jag att alla små bebisar kan få nått nytt även om de har storasyskon att ärva av så kan de va kul å ha nått plagg som var "deras"


Hittade ett så gulligt kit på Ellos.se, har aldrig tidigare tyckt att dessa "startpaket" med kläder är så bra, brukar vara massa konstiga plagg i dem eller så är de så tråkiga så när bebisen väl är ute å man vet vad det är för kön så vill man ändå inte använda dem, men dessa tyckte jag var så himla söta :-)

Paketet innehåller "Innehåller två långärmade bodies med omlottknäppning (en mönstrad och en med garnfärgade ränder). En omlottröja med lång ärm och tryck fram. Två byxor med vikbara muddar. En mössa och ett par tossor. Plus en filt (stl 80x60 cm)."


Filten var det som gjorde att jag köpte kitet :-D den är så fin å söt, å ni ska inte tro att jag har nån filt kvar sen de andra två, för snuttefiltarna håller Edit hårt i, kan inte visa henne att jag köpt nån ny till bebisen heller för då snor hon dem åxå, så får hoppas att när "Gösta" väl är ute att hon kan låta honom få behålla denna å den gröna från Me and I.


Ska nog ta hem vagnen från Elin nån dag nu åxå, å så har vi fått i ordning lite allt möjligt här hemma nu, skruvat ihop hallbyrån m.m. å sorterat in allas kläder i den så bebisen har en egen låda osv.

Förlossningsbrev skrivet, väskan packad, m.m. nu är det viktigaste på listan att få upp vaggan i sovrummet så det blir ordning där, i övrigt är allt hemhandlat å iordningfixat som ajg kan komma på :-)


nä nu är de dags för sängen, är såååååå trött hela tiden just nu, borde kanske försöka vara duktigare med järntabletterna å se om det hjälper men de är ju så lätt å glömma.


God natt///H

2 kommentarer:

Lilla07an sa...

"honom"...hm, du tror på en kille, hör jag. Eller du kanske såg nåt på UL som du inte avslöjar.

Hanna-Marie sa...

Haha, nä jag såg inget men kãnns så konstigt att säga henne när jag skriver gösta. läste i alla anteckningar från när jag väntade m och där står det bara han och honom hela tiden, minns att jag tyckte den och det lät så opersonligt och hemskt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...