2011-06-01

Ziperall :-D

Okej jag kommer verkligen se ut som en barbapapa men jag kuuuunde inte låta bli att beställa en roooosa Ziperall nu när de har rea å allt! 599kr å tänk vad skön den måste vara :-)



fotot lånat från :http://www.ziperall.se/


När den kommer sen så ska vi se om jag kan stänga den runt min runda mage OM det går så ska jag nog visa hur stor å rund å rosa jag blir :-D men då får ni vara snälla för stor rund å rosa känner jag mig tom utan en ziperall på mig :-D fötterna ser ut som fotbollar med prinskorvar på så det är bara foppisar som gäller fr.o.m nu :-D hade tom foppisar på bröllopet i lördags :-o men det var både pga fötternas svullenhet OCH att jag inte vill att mina fotsteg ska eka högt i kyrkan när jag smyger runt.

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...