2011-06-15

lite nervös

men allra mest är jag förväntansfull att få se våran lilla "gösta" igen imorgon. Nervös hör väl till, man vill ju att allt ska vara bra och att moderkakan ska ha flyttat sig m.m.

Vet att h*n är stor där inne nu så det går ju inte å se hela men dock nån bit i taget :-D å det räcker gott å väl för mig, ska bli underbart att få se vårat lilla frö igen oavsett.

Huvudet är ju neråt sedan lääänge å då huvudet även var nersjunket en bit så trodde inte BM att moderkakan var ivägen men det var inte helt hundra.


Ska ju även få åka en tripp på IKEA å biltema, ni kan ju gissa vem som valt vilken butik.....


//H

2 kommentarer:

Pylle sa...

Det kommer gå bra vännen. Så det blir biltema för dig också ;) kram och lycka till.

Lilla07an sa...

Det går säkert bra. Melissa låg med huvudet upp när vi gjorde ul i v32. Så efter att ha oroat mig för ul så oroade jag mig för att hon inte skulle vända sig istället.

Ha så kul på biltema :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...