2011-05-11

Vecka 28


Tänk att det redan är vecka 28 står ju inte på så är det 30 :-o det är nu exakt 90 dagar kvar till bf och mindre än 3 månader. Den sista och tyngsta trimestern är här!

Det märks skillnad på de som själva har barn eller är insatta och andra. De insatta frågar vilken vecka man är i och andra frågar vilken månad :-D är så.krångligt det där med månaderna tycker jag men nu är jag ju i sjunde månaden men alldeles i början av den :-)

De stora grejerna på jobbet är precis avklarat så nu ser jag framemot sommarens långledighet (ska bara jobba 1dag/vecka i juli) hoppas på finväder så jag och brudarna kan hänga på stranden och sola min stora vita badboll ;-)

/H från mobilen

1 kommentar:

Karin sa...

Ja tiden går verkligen fort. Snart får du sätta ut en magbild och låta oss gissa vad för en filur som ligger där inne, flicka eller pojk =) Min mage har växt så det knakar den senaste tiden. Är så härligt att ha en bebismage =) Kram!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...