2011-04-08

Sleeping beauty

Här kommerm in andra layout som jag skapat till stellas.se nu i April när temat är "färgglatt". Vart väldigt färgglad för att vara jag :-) tom använt ett färgglatt cardstock ju och det är itne det vanligaste från mig, brukar vara svart, vitt, kraft eller mörkbrunt om jag öht har nått cardstock med :-)

"sleeping beauty"

Papper:
PP - Starlight - Dazzle
MLS - Imaginary friends - Bump

Allt material kommer från stellas webshop.

Fotot är taget med min mobil då judit precis flyttade tillbaka ner till uppsala å hon smsade och var desperat efter ett foto på tjejerna och jag hade ny mobil så jag hade inte mina gamla foton på dem :-) då blev det ett foto på en sovande Edit. Kom då på att jag scrappat en sådan här LO på matilda med ett kort på henne när hon var kanske 8 månader.

//Hanna/Fnyz

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...