2011-04-23

så ny

sitter och letar foton i alla mina mappar på datorn, det är tomt på foton på vissa sidor i Edits första året bok och så har jag en sida kvar som ajg vill scrappa till hennes första året album. Så nu letar jag passande foton till just dessa för att bli helt fördig med hennes första året böcker innan nästa ska få sina gjorda :-)

Det var tomt på sidan där det stod "det allra första fotot på mig" och jag började fundera hur det kunde komma sig för jag har ju flera underbara foton från hennes förlossning, så jag gick in i mappen å kom ihåg, det allra allra första var lite hmmmm blodigt och lite väl mycket "hanna" som syntes men nu kom jag ju på att jag kunde ju faktiskt beskära fotot mycket, tidigare så täntke jag bara på å beskära det lite men nu kom ajg på, varför inte beskära det så mycket så det bara är edit med på det så nu ska ni få se, här är edit ca 1 sekund gammal:


skalpelektrod kvar i huvudet och är bara påväg att bli upplyft på mitt bröst, så lite, kladdig och bekymrad över behandlingen ;-)

Är mycket tankar på förlossningen som kommer just nu, vad jag ska skriva i mitt förlossningsbrev m.m. och hur man kan göra annorlunda för att göra den mindre intensiv än Edits :-) Edit föddes med endast lustgas som smärtlindring men med Matilda hade jag EDA å nu tror jag att jag vill ha EDA igen å den ska jag ha innan det tas hål på nå hinnor annars kommer den där "virknålen" inte i närheten av mig ;-)


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...